17 November 2006, 13:13
Jelmar schreef:kleine tip; als je het dan weer vast zet gebruik dan koperen moeren !
deusjevo schreef:Goede tip :!: (heeft kopervet ook nog nut eigenlijk bij de hoge temperaturen die het spruitstuk wordt :?
Jelmar schreef:Kopervet heeft zoals je zelf al aangeeft denk ik weinig zin, en zal bij de hoge temperaturen er tussenuit lopen.
Net even gekeken op de tube kopervet van Comma.
Schijnt tot 1350oC bestand te zijn :!:
Ik weet helaas niet hoe warm zo'n spruitstuk word....
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.