23 October 2006, 20:20
de draad tussen relais en ecu onderbreek je en de kant die naar het relais gaat kun je idd met een schakelaar naar massa(chassis) schakelen.
de draad die richting ecu gaat doe je niks mee.
De stroom die nu door de schakelaar gaat is nihil omdat je enkel de spoel van het relais bekrachtigd.
Als je een plus rechtstreeks op de pomp schakeld loopt er een grote stroom door je schakelaar en heb je dus een grotere schakelaar nodig.
de draad die richting ecu gaat doe je niks mee.
De stroom die nu door de schakelaar gaat is nihil omdat je enkel de spoel van het relais bekrachtigd.
Als je een plus rechtstreeks op de pomp schakeld loopt er een grote stroom door je schakelaar en heb je dus een grotere schakelaar nodig.
Volvo 240 dl '90 414000 YK36BH ipd 25/22 gele koni's 4cm verlaagd<br />Volvo 245 turbo int. megasquirt project '84 312000 LG39LH RIP<br />Volvo 360 GLT '88 TB33XF<br />Volvo 244 '79 B230F LPG ipd 25/22 bilsteins rondom 4cm verlaagd