23 October 2006, 20:06
het relais zelf hangt met een kant van de spoel continue aan plus(contact) en de andere kant van de spoel wordt door de ecu naar massa 'getrokken' waardoor het relais bekrachtigd wordt en de pomp gaat lopen, ik zal morgen ff kijken naar de kleur van de draad die door de ecu geschakeld wordt.
Deze draad zou je dus kunnen doorknippen en vervolgens met een schakelaar naar massa kunnen schakelen. De pomp loopt dan op contact wel continue, dus ook als de motor niet loopt.
ZET HIER DUS NIET ZOMAAR EEN + OP!!!!!!!
m vr gr Niels
Deze draad zou je dus kunnen doorknippen en vervolgens met een schakelaar naar massa kunnen schakelen. De pomp loopt dan op contact wel continue, dus ook als de motor niet loopt.
ZET HIER DUS NIET ZOMAAR EEN + OP!!!!!!!
m vr gr Niels
Volvo 240 dl '90 414000 YK36BH ipd 25/22 gele koni's 4cm verlaagd<br />Volvo 245 turbo int. megasquirt project '84 312000 LG39LH RIP<br />Volvo 360 GLT '88 TB33XF<br />Volvo 244 '79 B230F LPG ipd 25/22 bilsteins rondom 4cm verlaagd