23 October 2006, 19:46
Beste Henqui.
Ik had deze week ook startproblemen totdat ie vandaag helemaal niet meer wou starten en bleek na metingen bij de zekeringen en het dubbelrelais dat het brandstofpomprelais(1 van de 2 relais in het dubbelrelais) niet meer aangestuurd werd vanuit de ECU.
Dit is een veelvoorkomend probleem bij de jetronic ecu's van Volvo, Saab en Porsche.
Na revisie van de ECU werkte alles gelukking weer feilloos.
Ik werk bij ACtronics in Almelo waar we onder andere deze injectie computers reviseren.
zie ook http://www.actronics.nl/
Ik had deze week ook startproblemen totdat ie vandaag helemaal niet meer wou starten en bleek na metingen bij de zekeringen en het dubbelrelais dat het brandstofpomprelais(1 van de 2 relais in het dubbelrelais) niet meer aangestuurd werd vanuit de ECU.
Dit is een veelvoorkomend probleem bij de jetronic ecu's van Volvo, Saab en Porsche.
Na revisie van de ECU werkte alles gelukking weer feilloos.
Ik werk bij ACtronics in Almelo waar we onder andere deze injectie computers reviseren.
zie ook http://www.actronics.nl/
Volvo 240 dl '90 414000 YK36BH ipd 25/22 gele koni's 4cm verlaagd<br />Volvo 245 turbo int. megasquirt project '84 312000 LG39LH RIP<br />Volvo 360 GLT '88 TB33XF<br />Volvo 244 '79 B230F LPG ipd 25/22 bilsteins rondom 4cm verlaagd