22 October 2006, 14:43
Is het trouwens normaal dat op de zekering van de tankpomp (nr4) geen stroom staat als de motor niet draait (contact wel aan!) De kleur (geel/rood) draad die daar aan vastzit komt namelijk overeen met de plusdraad van de brandstofpomp onder de auto.
In het (hoofd)brandstofrelais zitten twee spoeltjes...eentje zie ik er een contactje maken, de tweede doet niks. Aan het tweede contact zit ook dezelfde kleur draad (geel/rood).
Het is net alsof het brandstofrelais niet volledig werkt dus. Het tweede spoeltje krijgt geen stroom. Ik kan helaas geen tweede relais ontdekken dat hiervoor moet zorgen...
iemand verdere ideeën?
In het (hoofd)brandstofrelais zitten twee spoeltjes...eentje zie ik er een contactje maken, de tweede doet niks. Aan het tweede contact zit ook dezelfde kleur draad (geel/rood).
Het is net alsof het brandstofrelais niet volledig werkt dus. Het tweede spoeltje krijgt geen stroom. Ik kan helaas geen tweede relais ontdekken dat hiervoor moet zorgen...
iemand verdere ideeën?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68