19 October 2006, 19:51
Vorige week brandde de zekering van de brandstofpomp door...en nu doet de pomp niks meer (denk ik). Starten...ho maar
Ik hoor hem niet even een paar seconden zoemen als ik het contact aan zet. De zekering blijft heel, het relais 'klikt' gewoon en ziet er van binnen goed uit.
Is het nou zo dat als een relais 'klikt', dat ie ok is??
Iemand vertelde me dat ik even een tikje met een hamer op de pomp moet geven, 't schijnt soms te helpen (net als bij een startmotor die het vertikt), klopt dat?
Ik dacht eerst dat de bezine op was (metertje kapot?) maar dat was het helaas niet...
sPolartje heeft wel dringend onderhoud nodig! Gelukkig is er een sleuteldag volgende week! (moet ik er wel zien te komen natuurlijk!)
Wie heeft er wel eens een brandstofpomp vervangen en kan me zeggen of dit een beetje te doen is?

Is het nou zo dat als een relais 'klikt', dat ie ok is??
Iemand vertelde me dat ik even een tikje met een hamer op de pomp moet geven, 't schijnt soms te helpen (net als bij een startmotor die het vertikt), klopt dat?
Ik dacht eerst dat de bezine op was (metertje kapot?) maar dat was het helaas niet...
sPolartje heeft wel dringend onderhoud nodig! Gelukkig is er een sleuteldag volgende week! (moet ik er wel zien te komen natuurlijk!)
Wie heeft er wel eens een brandstofpomp vervangen en kan me zeggen of dit een beetje te doen is?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68