11 August 2005, 19:16
Ja, een hele donorauto is geen slecht idee. Hoewel niet helemaal legaal, is het ook het overwegen waard om de carrosserie van een jongere 240 (na 1989) te gebruiken????? Die van jou ziet er roesttechnisch nl. nog wat slechter uit dan de mijne als ik het zo inschat..... En dan de rest overbouwen.
Voor zover ik het kan zien moet je naast de 4 vloerplaten ook bestellen:
* dorpels links en rechts incl. de bovenkant ervan
* 2 binnendorpels
* 2 bodemstrips die langs de dorpels lopen (gedeeltelijk overlappend met de vloerplaten)
* 2 spatbordranden achter
* strip onder bumper achter
* 2 wielbakken
* 2 stukjes plaatwerk net boven de wielbakken (alleen sedan verkrijgbaar, maar daar lukt het ook redelijk mee)
Tsja en dan die Polen overtuigen dat ze echt ALLE roest weghalen, alles tegenelkaar lassen etc. Laten stralen is misschien een goede optie. Bben wel heel benieuwd wat het resultaat is: qua roestbestendigheid en strakheid.
Hoop je voor te blijven :wink:
Voor zover ik het kan zien moet je naast de 4 vloerplaten ook bestellen:
* dorpels links en rechts incl. de bovenkant ervan
* 2 binnendorpels
* 2 bodemstrips die langs de dorpels lopen (gedeeltelijk overlappend met de vloerplaten)
* 2 spatbordranden achter
* strip onder bumper achter
* 2 wielbakken
* 2 stukjes plaatwerk net boven de wielbakken (alleen sedan verkrijgbaar, maar daar lukt het ook redelijk mee)
Tsja en dan die Polen overtuigen dat ze echt ALLE roest weghalen, alles tegenelkaar lassen etc. Laten stralen is misschien een goede optie. Bben wel heel benieuwd wat het resultaat is: qua roestbestendigheid en strakheid.
Hoop je voor te blijven :wink: