11 August 2005, 13:13
poeh, dat kon nog wel eens een hele plaatwerk-klus worden! Ik zie een heleboel overeenkomsten met mijn auto (zie 'mijn turbo-project') en vrees dat er nog wel wat roest en narigheid onder de bodem vandaan komt.
De deuren zien er heel belazerd uit: koop een paar goede deuren van na 1989 (die zijn verzinkt en roesten een stuk minder), sloop die rubberstrips eraf en laat dan in Polen de gaatjes vd bevestiging vd strips dichtlassen. Als je die oude laat opknappen, dan gaan ze toch weer roesten.
En lever bij de auto meteen al het plaatwerk van Klokkerholm mee: dat kost je bijna niks, past perfect en scheelt die Polen een heleboel uren pasmaken. Ben benieuwd wat jou strategie oplevert! Het gaat denk ik in ieder geval sneller! Mijn lasser houdt het denk ik voorlopig gezien na mijn project... anders was dat misschien een optie.
De deuren zien er heel belazerd uit: koop een paar goede deuren van na 1989 (die zijn verzinkt en roesten een stuk minder), sloop die rubberstrips eraf en laat dan in Polen de gaatjes vd bevestiging vd strips dichtlassen. Als je die oude laat opknappen, dan gaan ze toch weer roesten.
En lever bij de auto meteen al het plaatwerk van Klokkerholm mee: dat kost je bijna niks, past perfect en scheelt die Polen een heleboel uren pasmaken. Ben benieuwd wat jou strategie oplevert! Het gaat denk ik in ieder geval sneller! Mijn lasser houdt het denk ik voorlopig gezien na mijn project... anders was dat misschien een optie.