28 September 2006, 21:04
Ik heb de auto laten uitlijnen en die spoort goed. Daarmee is de auto rustiger gaan rollen. Mijn hoop was dat daarmee ook het naar links trekken zou verdwijnen. Ook de voorwielen zijn verwisseld, links naar rechts en vice versa, maar dat maakt ook niets uit.
Als de uitlijning klopt zou de auto theoretisch recht moeten rijden, dan is die per definitie recht toch? Kunnen rubbers ook nog invloed hebben op de uiteindelijke stand tijdens het rijden?
Ik kom er nog niet uit.
Ten aanzien van het stellen van de st. bekrachtiging, een soort 'nul'pnt, hoe werkt dat?
In ieder geval al bedankt voor alle reacties.
Ik wil het graag oplossen.
Eric
Als de uitlijning klopt zou de auto theoretisch recht moeten rijden, dan is die per definitie recht toch? Kunnen rubbers ook nog invloed hebben op de uiteindelijke stand tijdens het rijden?
Ik kom er nog niet uit.
Ten aanzien van het stellen van de st. bekrachtiging, een soort 'nul'pnt, hoe werkt dat?
In ieder geval al bedankt voor alle reacties.
Ik wil het graag oplossen.
Eric

