28 September 2006, 19:33
Hohoho Heren, :roll: :twisted: :roll:
je hebt dus een camgear stuurhuis. Mastertje zat het dichtst in de buurt.
Een cam stuurhuis is gewoon te stellen. ZF niet....
Is ook niet heel moeilijk zelf te doen...
Na het verwijderen van de carterbeschermplaat zie je dit vanaf de voorzijde.
![[Afbeelding: IMG_0552.jpg]](http://www.yome.se/albums/Volvo265/IMG_0552.jpg)
Maak de bouten schoon die hier ook schoon zijn en verwijder de kap.
Officieel moet je nu een drukmeter aansluiten en veel speciall gereedschap hebben....
Ik heb echter de boring van de moer gehaald en met, dacht ik, dop 17 de speling uit de moer gedraaid. Bij mij lekte er nagenoeg niets dus gestart en op een rechte weg gereden.
Bijgesteld, nog een proefrit, en de boel weer geborgd en KLAAR
Succes
je hebt dus een camgear stuurhuis. Mastertje zat het dichtst in de buurt.
Een cam stuurhuis is gewoon te stellen. ZF niet....
Is ook niet heel moeilijk zelf te doen...
Na het verwijderen van de carterbeschermplaat zie je dit vanaf de voorzijde.
![[Afbeelding: IMG_0552.jpg]](http://www.yome.se/albums/Volvo265/IMG_0552.jpg)
Maak de bouten schoon die hier ook schoon zijn en verwijder de kap.
Officieel moet je nu een drukmeter aansluiten en veel speciall gereedschap hebben....
Ik heb echter de boring van de moer gehaald en met, dacht ik, dop 17 de speling uit de moer gedraaid. Bij mij lekte er nagenoeg niets dus gestart en op een rechte weg gereden.
Bijgesteld, nog een proefrit, en de boel weer geborgd en KLAAR
Succes
[img][/img]

