8 September 2006, 21:52
Op dit forum heb ik al heel wat tips gekregen over het opschroeven van de turbodruk, die bij mij niet hoger viel af te regelen dan half in het geel.
Alles geprobeerd, tot het verwisselen van uitlaat en het afklemmen van de slang naar de waste gate aan toe. Niets hielp.
Dus als laatste hoop het zaakje maar eens losgehaald. Na het weghalen van het waste gate-huis bleek er een scheur te lopen dwars door de opening van de waste gate, waardoor de uitlaatgassen alsnog weg konden stromen.
Nu dus op zoek naar een andere compressor.
Hierbij een foto, klik op het plaatje voor een vergroting.
![[Afbeelding: imgp0354forumxh7.th.jpg]](http://img515.imageshack.us/img515/6884/imgp0354forumxh7.th.jpg)
Is deze slijtage aan de fanbladen trouwens normaal of zijn ze ver heen?
Groeten,
Vaan
Alles geprobeerd, tot het verwisselen van uitlaat en het afklemmen van de slang naar de waste gate aan toe. Niets hielp.
Dus als laatste hoop het zaakje maar eens losgehaald. Na het weghalen van het waste gate-huis bleek er een scheur te lopen dwars door de opening van de waste gate, waardoor de uitlaatgassen alsnog weg konden stromen.
Nu dus op zoek naar een andere compressor.
Hierbij een foto, klik op het plaatje voor een vergroting.
![[Afbeelding: imgp0354forumxh7.th.jpg]](http://img515.imageshack.us/img515/6884/imgp0354forumxh7.th.jpg)
Is deze slijtage aan de fanbladen trouwens normaal of zijn ze ver heen?
Groeten,
Vaan
45 Turbo Intercooler, 1800 E & ES, 780 Turbo IC 16V, 965 2.5 24V