Hmm ja de klokken voor ABS hebben een K cijfer wat 4x hoger is omdat er 4x zoveel streepjes op de sensorring zitten (want deze ring wordt ook gebruikt voor de ABS), The 92-93 wagons with ABS use the K39200, the 92-93 sedans use a K40168.
Ga er maar vanuit dat die sensor zelf goed is, maar alles daartussen kan mis gaan. Een dikkere draad ertussen solderen zou geen verschil mogen maken. Maar het signaal vd sensor is niet erg sterk dus afhankelijk van goede verbinding en massa.
Hier een post van Art de speedo-guru specifiek over de bedradings-switch: http://forums.turbobricks.com/showpost.p...ostcount=8
Ga er maar vanuit dat die sensor zelf goed is, maar alles daartussen kan mis gaan. Een dikkere draad ertussen solderen zou geen verschil mogen maken. Maar het signaal vd sensor is niet erg sterk dus afhankelijk van goede verbinding en massa.
Hier een post van Art de speedo-guru specifiek over de bedradings-switch: http://forums.turbobricks.com/showpost.p...ostcount=8
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

