(22 June 2021, 09:51)sludge schreef: Paar links hier.
http://cleanflametrap.com/speedo.html
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=239021
http://www.turbobricks.org/forums/showth...p?t=342812
Phoe. Deze links gaan me te ver
. Mijn Engels is te slecht om dat allemaal te begrijpen. 
(22 June 2021, 10:32)Marc1970 schreef: Deze dan misschien? Bij latere ABS instrumentclusters zijn twee polen van stekker 233 omgewisseld zegt Dave: https://www.240turbo.com/240gaugewiring.html
Hmm. Dus het zou misschien kunnen zijn dat ik een klok heb voor abs. Dat ik kabel 1 en 3 van de stekker moet omwisselen zeg maar.
Maar aan de andere kant. Heb nu stroom op punt 3 van de stekker staan en de rest van de klok doet het wel. Dus dat zou het probleem niet moeten wezen.
Is er ook een manier om de sensor door te meten? Op weerstand? Anders moet ik even iemand zoeken met een scopemeter.
244 gl 1981 B230A M41
245 dl 1983 B230F M-47

