6 January 2021, 09:34
@Arjan: ik heb de gewone WD 40 gebruikt om elektrische componenten in te spuiten. Niet IN de bougiekabels, maar op de aansluitingen als je er goed op geklikt zitten.
De gewone WD40 is een vocht verdrijver zegt de bus. Dit filmpje bracht me op het idee:
https://www.youtube.com/watch?v=nR-umN0h4D8
(overigens niet m'n favoriete youtube automan)
@Gydomatra: mijn b21A in de 244 doet het ook prima met dezelfde startprocedure als jij beschrijft.
gas blijf inderdaad maar max 3 seconden stromen als ik m op contact zet, dus 30 seconden wachten zou niet moeten helpen, maar was aan het bedenken wat ik nu anders deed dan normaal. Ik ga het startgedrag nauwkeurig in de gaten houden.
De gewone WD40 is een vocht verdrijver zegt de bus. Dit filmpje bracht me op het idee:
https://www.youtube.com/watch?v=nR-umN0h4D8
(overigens niet m'n favoriete youtube automan)
@Gydomatra: mijn b21A in de 244 doet het ook prima met dezelfde startprocedure als jij beschrijft.
gas blijf inderdaad maar max 3 seconden stromen als ik m op contact zet, dus 30 seconden wachten zou niet moeten helpen, maar was aan het bedenken wat ik nu anders deed dan normaal. Ik ga het startgedrag nauwkeurig in de gaten houden.
Gr, Henry
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***