5 January 2021, 16:58
nauw, schiet mij maar lek... nu 2 ochtenden achter elkaar starten lopen. Notting on the hand! :/
Start procedure was: op contact zetten (LPG stand), en na ruim 30 seconden van contact af, en weer op contact, dan na 3 tellen starten. lopen. alles normaal. niet afslaan of bokken iod...
Die 30 seconde was omdat ik nog een beetje aan het rommelen was in de auto, niet bewust. Of dit de doorslag was weet ik niet. maar ik heb vandaag dezelfde procedure maar gevolgd. binnenkort ook maar eens zonder die lange pauze proberen.
Had 3 januari snachts nog wel een keer de bougiekabels ingespoten met WD40, maar of dat nu alle verschil heeft gemaakt... dat zou de oorzaak bij de bougiekabels neerleggen.
verder heb ik volgens mij niks veranderd.
niet heel bevredigend zo zonder duidelijke oplossing/oorzaak. Ik ben benieuwd hoe hij zich houd de rest van de winter...
Start procedure was: op contact zetten (LPG stand), en na ruim 30 seconden van contact af, en weer op contact, dan na 3 tellen starten. lopen. alles normaal. niet afslaan of bokken iod...
Die 30 seconde was omdat ik nog een beetje aan het rommelen was in de auto, niet bewust. Of dit de doorslag was weet ik niet. maar ik heb vandaag dezelfde procedure maar gevolgd. binnenkort ook maar eens zonder die lange pauze proberen.
Had 3 januari snachts nog wel een keer de bougiekabels ingespoten met WD40, maar of dat nu alle verschil heeft gemaakt... dat zou de oorzaak bij de bougiekabels neerleggen.
verder heb ik volgens mij niks veranderd.
niet heel bevredigend zo zonder duidelijke oplossing/oorzaak. Ik ben benieuwd hoe hij zich houd de rest van de winter...
Gr, Henry
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***