2 June 2020, 01:47
Dit is leuk topic zeg! Laat ik nu kortgeleden een B230K(H) gekocht hebben...
Ben wel vanplan benzine te behouden met een vacuum liftset op de carburateur.
Heb al het een en ander opgezocht over het vele lpg rijden ivm carburatie dus de bovengenoemde liftset is ter bescherming van de sproeiernaald.
Wat voor jou misschien ook een leuke upgrade zou kunnen zijn is een valvesaver-kit. Dit is een soort olieachtige vloeistof welke mee het spruitstuk in gaat en er voor zorgt dat de kleppen en zittingen minder hard slijten bij rijden op LPG. Ikzelf heb het al gekocht en ga ook zeker mijn bevingen posten
De shims op mijn heron kop zijn nog 4mm dik dus dat is wel leuk om te beginnen met de valvesaver test
En nu maar hopen dat het geen koptekst uit de fabeltjes krant is
Ben wel vanplan benzine te behouden met een vacuum liftset op de carburateur.
Heb al het een en ander opgezocht over het vele lpg rijden ivm carburatie dus de bovengenoemde liftset is ter bescherming van de sproeiernaald.
Wat voor jou misschien ook een leuke upgrade zou kunnen zijn is een valvesaver-kit. Dit is een soort olieachtige vloeistof welke mee het spruitstuk in gaat en er voor zorgt dat de kleppen en zittingen minder hard slijten bij rijden op LPG. Ikzelf heb het al gekocht en ga ook zeker mijn bevingen posten

De shims op mijn heron kop zijn nog 4mm dik dus dat is wel leuk om te beginnen met de valvesaver test

En nu maar hopen dat het geen koptekst uit de fabeltjes krant is

- Volvo 245L 1975 B230K/M47 [link]