20 May 2020, 21:22
(18 May 2020, 21:15)TeunTimmermans schreef: Klopt het dat de brandstofpompen niet door de ECU geregeld worden? Ik houd namelijk de kabelboom van de 240. Dan zou het niet uitmaken namelijk.
Nee dat klopt niet, bij de LH Jetronic wordt het brandstofrelais aangestuurd door de ECU. Laat je de motor afslaan, dan schakelt de ECU de pompen (en nog meer zaken) m.b.v. dat relais uit.
Ik kan me niet voorstellen dat dat bij een 940 niet ook zo werkt. Afgaande op onderstaand fotootje zie ik eenzelfde soort beugel die de injectiepomp en het brandstoffilter huisvest als bij een 240, alleen op een iets andere plek. Dan moet er m.i. dus ook een opvoerpompje in de tank zitten.
![[Afbeelding: 4e2ba6a2b03ef887d40ac07890919216.jpg]](https://i.pinimg.com/originals/4e/2b/a6/4e2ba6a2b03ef887d40ac07890919216.jpg)
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47