5 June 2019, 16:44
Nee dan is het gek dat de choke wat doet. Waarschijnlijk gebruik je dan de choke als handgas, er zit een nok aan die de gasklep open duwt. Als de stationair schroef echt kapot is, kan je altijd nog bij de gasklep zelf het stationair bijregelen, net als vroeger.
ALs je carb daar geen stelschroef heeft, zit er een tabje wat je verbuigt.
Voor de CO van de LPG draai je op de verdamper een schroef wat open.
Aha, schiet me te binnen, als de stat schroef in het spruitstuk niks doet kan ook de anti-nadieselklep vast zitten. Een tonnetje met een draad er aan, draai m er eens uit en sluit het gat af met een kurk en kijk of het stationair dan wel werkt.
ALs je carb daar geen stelschroef heeft, zit er een tabje wat je verbuigt.
Voor de CO van de LPG draai je op de verdamper een schroef wat open.
Aha, schiet me te binnen, als de stat schroef in het spruitstuk niks doet kan ook de anti-nadieselklep vast zitten. Een tonnetje met een draad er aan, draai m er eens uit en sluit het gat af met een kurk en kijk of het stationair dan wel werkt.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969