Ik zou nog s heel goed kijken in de langsbalken of daar al niet de M45 t/m BW55 gaten inzitten, elke 240 is voorbereid op alle versnellingsbak-opties van die tijd.
De B20-M40 in de 240 was nogal een uitzondering. Misschien zijn de motorsteunen van de B20 anders waardoor de hele motor-bak-combi op iets een andere plek stond. Maar dan nog heeft je 240 al de gaten voor B21-M45.
Komt de aandrijfas wel op de goede plek uit?
Hier iemand die een B20-M40 vervangt door B230-M46, er zit een hele rits boutgaten onderin de langsbalk maar op één of andere manier komt ie ook scheef uit: https://www.flickr.com/photos/68144590@N...otostream/
Ben wel benieuwd waar dat in zit. Dwarsbalk misschien?
De B20-M40 in de 240 was nogal een uitzondering. Misschien zijn de motorsteunen van de B20 anders waardoor de hele motor-bak-combi op iets een andere plek stond. Maar dan nog heeft je 240 al de gaten voor B21-M45.
Komt de aandrijfas wel op de goede plek uit?
Hier iemand die een B20-M40 vervangt door B230-M46, er zit een hele rits boutgaten onderin de langsbalk maar op één of andere manier komt ie ook scheef uit: https://www.flickr.com/photos/68144590@N...otostream/
Ben wel benieuwd waar dat in zit. Dwarsbalk misschien?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969