3 January 2019, 20:26
ik ga mijn b21a (van 245 '76 LPG) wisselen voor een B230A uit een 740.
ik ga de bestaande b21A incl m47 met mechanische telleraandrijving uitbouwen met de motortakel, daarna de m47 (met een verse koppeling) overzetten op de B230A, en dan weer inbouwen.
Ze hebben beide de pierbrug carb (gele dopje). de verdelers zitten ' gewoon' op dezelfde plek.
ik hoop gewoon de bestaande bekabeling te gebruiken.
ik heb al e.e.a. aan tips gelezen/gekregen..
maar ik vraag het hier graag ook nog even:
Is dat gewoon plug and play? zijn er nog aanpassingen nodig?
tips & tricks zijn welkom
gr Henry
ik ga de bestaande b21A incl m47 met mechanische telleraandrijving uitbouwen met de motortakel, daarna de m47 (met een verse koppeling) overzetten op de B230A, en dan weer inbouwen.
Ze hebben beide de pierbrug carb (gele dopje). de verdelers zitten ' gewoon' op dezelfde plek.
ik hoop gewoon de bestaande bekabeling te gebruiken.
ik heb al e.e.a. aan tips gelezen/gekregen..
maar ik vraag het hier graag ook nog even:
Is dat gewoon plug and play? zijn er nog aanpassingen nodig?
tips & tricks zijn welkom

gr Henry
Gr, Henry
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***