1 October 2017, 20:08
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 October 2017, 20:09 door Marc1970.)
Het idee van zekeringen is dat ze eruit vliegen als er kortsluiting naar de massa is, ergens in het circuit. Maakt het nog uit welke richting je aangeeft?
Het knippercircuit is nogal uitgebreid, maar je kan eens kijken of je ergens de bedrading of een losse stekker tegen de carrosserie ziet zitten. Dat is waarschijnlijk ergens aan de uiteindes van de bedrading, richting de lichten zelf. Aan de achterkant is het veruit het rommeligst in mijn 240, daar zit ook nog de trekhaakbedrading in de kabelboom gefrommeld.
Of bij de stadslichtjes, altijd handig om de laatste werkzaamheden nog s kritisch na te gaan.
Het knippercircuit is nogal uitgebreid, maar je kan eens kijken of je ergens de bedrading of een losse stekker tegen de carrosserie ziet zitten. Dat is waarschijnlijk ergens aan de uiteindes van de bedrading, richting de lichten zelf. Aan de achterkant is het veruit het rommeligst in mijn 240, daar zit ook nog de trekhaakbedrading in de kabelboom gefrommeld.
Of bij de stadslichtjes, altijd handig om de laatste werkzaamheden nog s kritisch na te gaan.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

