1 October 2017, 16:45
Gisteren reed ik terug van de sleuteldag van het Register toen ik - na een km of vijf - een zekering hoorde springen. De RAW deed het niet meer. Thuis de RAW uit het zekeringkastje getrokken [positie 5]. Een nieuw geplaatste zekering bleef intact.
Als ik de RAW-hendel uit zet en het contact op II springt de zekering al.
De storing komt dus uit het circuit van de RAW [denk ik dan] maar wat is het meest waarschijnlijke?
[Op de sleuteldag heb ik alleen aan de achterophanging gewerkt en twee stadlichtlampjes vervangen.]
Misschien is dit nog relevant: Ik heb een paar maanden geleden gezeur gehad met het niet terugspringen van de RAW na een bocht. Toen alleen de ring aan de stuurkolom vervangen wat afdoende bleek maar het niet terugspringprobleem kwam wel af en toe terug .
Als ik de RAW-hendel uit zet en het contact op II springt de zekering al.
De storing komt dus uit het circuit van de RAW [denk ik dan] maar wat is het meest waarschijnlijke?
[Op de sleuteldag heb ik alleen aan de achterophanging gewerkt en twee stadlichtlampjes vervangen.]
Misschien is dit nog relevant: Ik heb een paar maanden geleden gezeur gehad met het niet terugspringen van de RAW na een bocht. Toen alleen de ring aan de stuurkolom vervangen wat afdoende bleek maar het niet terugspringprobleem kwam wel af en toe terug .
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]

