22 March 2017, 12:33
Dat, de vlotterkamer moet je eerst leegrijden (500 meter gok ik), en misschien dat de benzineafsluiter niet helemaal top meer is. Dat-ie wat benzine door laat.
Ik zou hem op LPG netjes zetten, ontsteking wat vervroegen voor max benutten van LPG pingelvastheid, en op benzine liever te rijk dan te arm, in het kader van "nou ja leuk dat-ie het doet".
Maar omdat de naald van de carburateur waarschijnlijk al aardig afgesleten is van het LPG rijden, rijdt-ie op benzine vanzelf al te rijk.
Ik zou hem op LPG netjes zetten, ontsteking wat vervroegen voor max benutten van LPG pingelvastheid, en op benzine liever te rijk dan te arm, in het kader van "nou ja leuk dat-ie het doet".
Maar omdat de naald van de carburateur waarschijnlijk al aardig afgesleten is van het LPG rijden, rijdt-ie op benzine vanzelf al te rijk.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969