25 November 2016, 21:45
Het ontluchten gaat eigenlijk automatisch, je vult bij tot-ie vol zit, nooit last van gehad. Anders probeer je het zonder thermostaat dan heb je maximale doorstroming.
Het zou kunnen dat je TEMP meter teveel aangeeft, in dat geval is de 10V voltregelaar achterop het instrumentpaneel kapot. Je benzinemeter geeft dan ook teveel aan, maar daar zal weinig leven in zitten als je op LPG rijdt.
Maar normaal is dat de temperatuur binnen 1-2 km naar het midden van de schaal gaat en daar blijft, wat je verder ook doet.
Het zou kunnen dat je TEMP meter teveel aangeeft, in dat geval is de 10V voltregelaar achterop het instrumentpaneel kapot. Je benzinemeter geeft dan ook teveel aan, maar daar zal weinig leven in zitten als je op LPG rijdt.
Maar normaal is dat de temperatuur binnen 1-2 km naar het midden van de schaal gaat en daar blijft, wat je verder ook doet.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969