29 October 2016, 09:58
Droog is goed, een beetje benzinegeur heb je al gauw in die buurt. Dat was de makkelijke oorzaak, nu de lastigere.
Kijk eens onder het inlaatspruitstuk, daar zitten twee temp sensors en stekkers, een simpele voor het dashboard en een dubbele voor de ECU. DIe laatste kan je los en vast maken, dat verhelpt de meeste 'slecht contact' problemen. En de rest vd stekkers die je niet gehad hebt ook eens.
De gasklepsensor is een aan/uit dingetje, moet een klikje geven zodra de gasklep begint te openen, en hetzelfde klikje als ie weer in de ruststand komt.
Kijk eens onder het inlaatspruitstuk, daar zitten twee temp sensors en stekkers, een simpele voor het dashboard en een dubbele voor de ECU. DIe laatste kan je los en vast maken, dat verhelpt de meeste 'slecht contact' problemen. En de rest vd stekkers die je niet gehad hebt ook eens.
De gasklepsensor is een aan/uit dingetje, moet een klikje geven zodra de gasklep begint te openen, en hetzelfde klikje als ie weer in de ruststand komt.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969