6 October 2016, 16:42
Marc1970 schreef:Toch, 15 minuten per wiel lijkt mij een aardige schatting. Je beukt de bout naar achter, hij valt eruit, duwt de nieuwe in het spoor van de oude, paar tikjes achterlangs om hem wat vast te zetten, maal vijf, zet er een stalen velg op, trekt de bouten met de moeren helemaal in de naaf. Presto.
Ho ik vergeet de remschijf, haha, dat wordt wat meer tijd. De remklauw hang je aan de veer, de leidingen buigen braaf mee. Half uurtje per wiel.
Ook achter met die remtrommel??
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

