6 October 2016, 12:58
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 6 October 2016, 13:09 door Marc1970.)
Toch, 15 minuten per wiel lijkt mij een aardige schatting. Je beukt de bout naar achter, hij valt eruit, duwt de nieuwe in het spoor van de oude, paar tikjes achterlangs om hem wat vast te zetten, maal vijf, zet er een stalen velg op, trekt de bouten met de moeren helemaal in de naaf. Presto.
Ho ik vergeet de remschijf, haha, dat wordt wat meer tijd. De remklauw hang je aan de veer, de leidingen buigen braaf mee. Half uurtje per wiel.
Ik ga er overigens vanuit dat je dit allemaal zelf doet uiteraard, op de stoep.
Vreemd dat de bouten te kort zijn geworden, bij stalen velgen steekt er 3-4 windingen uit, bij LM origineel toch nog zeker 1. De korte bouten zullen dus prima zijn voor je Polaris wensen. Haal ze op de sloop, kan je vast oefenen met loshalen.
Ho ik vergeet de remschijf, haha, dat wordt wat meer tijd. De remklauw hang je aan de veer, de leidingen buigen braaf mee. Half uurtje per wiel.
Ik ga er overigens vanuit dat je dit allemaal zelf doet uiteraard, op de stoep.
Vreemd dat de bouten te kort zijn geworden, bij stalen velgen steekt er 3-4 windingen uit, bij LM origineel toch nog zeker 1. De korte bouten zullen dus prima zijn voor je Polaris wensen. Haal ze op de sloop, kan je vast oefenen met loshalen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969