25 June 2016, 00:25
Ik loop toch wel tegen vragen aan. De motortjes hebben een soort metalen draadeinden met een bolle kop [7 mm doorsnede]. Deze moeten in een kunststof vierdelige schacht in de lampbehuizing klikken [?] om zo de directe verbinding met de reflector te waarborgen.
De bolle kop schiet echter net zo snel weer los uit de schacht. Is het soms de bedoeling dat ik de stangetjes heel hard doorduw naar beneden in die Schacht, zodat de bolle kop daar ergens vast blijft zitten? [Met een klik?]
Wie weet dit?
Tenslotte, hoe meet ik het beste hoeveel eraf gezaagd moet worden? Of hoe kan het draadeinde afgezaagd te worden?
De bolle kop schiet echter net zo snel weer los uit de schacht. Is het soms de bedoeling dat ik de stangetjes heel hard doorduw naar beneden in die Schacht, zodat de bolle kop daar ergens vast blijft zitten? [Met een klik?]
Wie weet dit?
Tenslotte, hoe meet ik het beste hoeveel eraf gezaagd moet worden? Of hoe kan het draadeinde afgezaagd te worden?
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]