Hier staat het dubbeldik uitgelegd: http://www.therangerstation.com/tech_lib...gles.shtml
De as heeft origineel al een kleine 'parallelle knik' vanaf het midden, omdat de aansluiting op het dif iets uit het midden zit. Maar als je zit wat de 4WD boys allemaal 'parallel wegknikken', moet een klein extra knikje ergens geen probleem zijn. Zolang het maar parallel blijft.
Zo'n Guibo schijf is volgens mij niet bedoelt om continu knikken op te vangen, eerder om roterende trillingen en schokken op te vangen. Dus vanaf bak tot midden moet de as in een rechte lijn gaan. Wat je daarna doet, maakt niet uit zolang je het maar compenseert aan de achteraskanteling.
De schijf heeft een montagerichting, check die eens.
De as heeft origineel al een kleine 'parallelle knik' vanaf het midden, omdat de aansluiting op het dif iets uit het midden zit. Maar als je zit wat de 4WD boys allemaal 'parallel wegknikken', moet een klein extra knikje ergens geen probleem zijn. Zolang het maar parallel blijft.
Zo'n Guibo schijf is volgens mij niet bedoelt om continu knikken op te vangen, eerder om roterende trillingen en schokken op te vangen. Dus vanaf bak tot midden moet de as in een rechte lijn gaan. Wat je daarna doet, maakt niet uit zolang je het maar compenseert aan de achteraskanteling.
De schijf heeft een montagerichting, check die eens.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969