7 June 2016, 01:14
Hi Lars, ik heb met mijn elektrische 240 precies dezelfde situatie: bij mij ligt de elektromotor ook onder een andere hoek dan het Redblock en ook ik heb (lichte) trillingen (brom) in de aandrijfas in een bepaald toerentalbereik. Wij hebben hardyschijf en alle kruiskoppelingen vervangen, dat wel enigszins hielp, maar de trillingen zijn nog niet helemaal verdwenen. Dus ik vrees dat het vervangen van de kruiskoppelingen bij de groene elektrische 240 ook niet gaat helpen. Goed idee om het voorste deel te vervangen door een (korter?) deel met kruiskoppeling in de as in plaats van de hardyschijf. Heb je daar een tekening van? Wil ik ook wel eens onderzoeken. Binnenkort spreek ik 'Amsterdam' ook weer, zal dan ook even met ze overleggen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Volvo for life
Past: 142DL - 244DL - 245GL Aut. 1981 - 240 USA Aut. 1992 - 240GL Classic 1993 - V401.8 Aut. - S60T5 GT - XC90D5 GT - XC70 2.5T GT - V60 T4 PS - V40 D2
Present: 240GL Classic Electric 1993/2012 www.electricvolvo.com
Past: 142DL - 244DL - 245GL Aut. 1981 - 240 USA Aut. 1992 - 240GL Classic 1993 - V401.8 Aut. - S60T5 GT - XC90D5 GT - XC70 2.5T GT - V60 T4 PS - V40 D2
Present: 240GL Classic Electric 1993/2012 www.electricvolvo.com