2 June 2016, 23:03
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 2 June 2016, 23:07 door Nicolaas H.)
Ik begrijp de aangedragen oplossingen alleen zijn ze voor mij minder praktisch. Ik heb een vouwwagen en als we op de bestemming zijn aangekomen wordt deze geïnstalleerd en rijden we weer zonder bagage en vouwwagen. Naar een week of zo trekken we dan weer verder enzovoort.
Als ik op vakantie ben druk ik graag op een knopje voor een oplossing om een nadelig gevolg op te lossen.
Nu kan ik in Duitsland twee stelmotortjes bekommen. Ik vraag me alleen af of dit aangesloten kan worden op een gewone koplamp [1992] of dat het lamphuis ook anders is. En is de bevestiging van de stelmotoren onder de motorkap voorbereid? En ik wil ook weten hoe de Kabelbaum eruitziet. Deze zal ik na moeten maken. Als iemand een tekening heeft graag!
Vind het niet goed op internet omdat de juiste zoektermen ontbreken.
Als ik op vakantie ben druk ik graag op een knopje voor een oplossing om een nadelig gevolg op te lossen.
Nu kan ik in Duitsland twee stelmotortjes bekommen. Ik vraag me alleen af of dit aangesloten kan worden op een gewone koplamp [1992] of dat het lamphuis ook anders is. En is de bevestiging van de stelmotoren onder de motorkap voorbereid? En ik wil ook weten hoe de Kabelbaum eruitziet. Deze zal ik na moeten maken. Als iemand een tekening heeft graag!
Vind het niet goed op internet omdat de juiste zoektermen ontbreken.
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]