2 May 2016, 07:54
RJV schreef:Het enige dat mij zo snel te binnen schiet is een defecte spanningsregelaar. Toen de mijne kapot was, gaf de meter voor de watertemperatuur ongeveer 3/4 aan ipv 1/2. Maar als dit het geval is zou je dat aan veel meer dingen moeten merken, bijvoorbeeld lampen die feller schijnen als je toeren maakt.
Maar ook vooral aan de benzinetank indicator die ook teveel aangeeft. Note: Ik spreek wel van de regelaar achter op het instrumentcluster.
RJV spreekt van de regelaar op de dynamo (of daar in de buurt).
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..