10 December 2015, 10:33
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10 December 2015, 10:38 door Marc1970.)
Ja natuurlijk. Kruip op deze heerlijk winderige dag onder je auto en loop alle zacht rubber slangen na. Blaas het anti-kantelklepje door (hangt boven de achteras), blaas alle slangen door tot vooraan de auto. Haal de actieve koolfilter tevoorschijn, hij woont ongeveer onder de accu bij het voorwiel. Volg alle rubber slangen en aansluitingen op de carburateur of ze niet doodlopen.
Dan blijf ik lekker binnen zitten bij de poezen op de bank.
Of, haal de ontluchting los bij het anti-kantelklepje en laat de tank ontluchten ri. de Nijmeegse atmosfeer (zoals alle ouwe auto's) en kijk of je deze tank zonder haperen of pingelen leeg kan rijden.
Het anti-kantelklepje is een dingetje van ca. 4x4 cm, beetje model theepot. Serieus bedoelt om de ontluchting af te sluiten mocht je auto ondersteboven in de berm belanden, zodat de benzinetank niet leegloopt in die berm.
Dan blijf ik lekker binnen zitten bij de poezen op de bank.
Of, haal de ontluchting los bij het anti-kantelklepje en laat de tank ontluchten ri. de Nijmeegse atmosfeer (zoals alle ouwe auto's) en kijk of je deze tank zonder haperen of pingelen leeg kan rijden.
Het anti-kantelklepje is een dingetje van ca. 4x4 cm, beetje model theepot. Serieus bedoelt om de ontluchting af te sluiten mocht je auto ondersteboven in de berm belanden, zodat de benzinetank niet leegloopt in die berm.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969