Hoi Ticcie,
Hij loopt niet meer, er komt teveel brandstof in de motor.
Echt wel vervelend om van alles in elkaar te puzzelen wat voor niks is losgehaald.
Ik probeer de motor weer aan de gang te krijgen maar bij startpogingen bleek het oliepijl te stijgen....
De injectoren liggen nu los op de kop, en ook de koudestart injector heb ik los liggen omdat ik wil zien wat er misgaat.
Als de pomp aangezet wordt dan gaan na ong. 10 seconden de injectoren spuiten, hij lekt dus nergens.
Ik was bang dat bv de warmdraai regelaar lekte naar het vaccuum gedeelte en dan het inlaatspruitstuk in, maar dit blijft keurig droog.
Maar was het niet zo dat de injectoren geen brandstof mogen geven als de klep van de luchtweger in rustpositie is ?
Ik dacht nl. dat hij pas hoort in te spuiten als die klep een beetje open is.
Hij loopt niet meer, er komt teveel brandstof in de motor.
Echt wel vervelend om van alles in elkaar te puzzelen wat voor niks is losgehaald.
Ik probeer de motor weer aan de gang te krijgen maar bij startpogingen bleek het oliepijl te stijgen....
De injectoren liggen nu los op de kop, en ook de koudestart injector heb ik los liggen omdat ik wil zien wat er misgaat.
Als de pomp aangezet wordt dan gaan na ong. 10 seconden de injectoren spuiten, hij lekt dus nergens.
Ik was bang dat bv de warmdraai regelaar lekte naar het vaccuum gedeelte en dan het inlaatspruitstuk in, maar dit blijft keurig droog.
Maar was het niet zo dat de injectoren geen brandstof mogen geven als de klep van de luchtweger in rustpositie is ?
Ik dacht nl. dat hij pas hoort in te spuiten als die klep een beetje open is.