24 May 2015, 22:15
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 May 2015, 22:28 door Nicolaas H.)
OK, dat zijn wel een hele lading tips! Bedankt daarvoor. Ik heb toch al een nieuwe BDP-sensor gekocht, de isolatie verder naar beneden hield niet over, vandaar. Ik ga het proberen met de betonijzertruc die ik bij Rob las.
Valse lucht is er volgens mij niet. We hebben remmenreiniger gespoten bij alle randen van het gasklephuis en er veranderde niets in het toerental [behalve dan de gebruikelijke schommelingen].
Uitlaatlekken klopt; ik heb een nieuwe uitlaat geplaatst maar er komt wat uitlaatgas door het ingezaagde spleetje tussen de bochtige pijp over de achteras en het verlengstuk i.v.m. LPG-onderbouw. Is er een middel omdat te dichten?
Ik laat weer van mij horen; waarschijnlijk volgend weekend weer. Druk ... Ik zou het liefst de hele dag met die auto bezig zijn!
Valse lucht is er volgens mij niet. We hebben remmenreiniger gespoten bij alle randen van het gasklephuis en er veranderde niets in het toerental [behalve dan de gebruikelijke schommelingen].
Uitlaatlekken klopt; ik heb een nieuwe uitlaat geplaatst maar er komt wat uitlaatgas door het ingezaagde spleetje tussen de bochtige pijp over de achteras en het verlengstuk i.v.m. LPG-onderbouw. Is er een middel omdat te dichten?
Ik laat weer van mij horen; waarschijnlijk volgend weekend weer. Druk ... Ik zou het liefst de hele dag met die auto bezig zijn!
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]