23 May 2015, 23:58
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 May 2015, 00:11 door Nicolaas H.)
Dat filmpje uploaden krijg ik niet gedaan maar ik denk dat jullie je er iets bij voor kunnen stellen; een motor die binnen twee seconden duidelijk meer toeren maakt en dan weer minder en dat dan onafgebroken.
Ik ben geen deskundige maar ik denk dan aan de BDP sonde die volgens foutcode 1-3-1 geen informatie over het toerental geeft aan de EZK.
Ik ga sowieso kijken naar het gasklephuis om het schoon te maken; lijkt me geen kwaad te kunnen.
Stappenmotor schoonmaken met wasbenzine, ga ik ook doen.
Of dat iets uit gaat maken weet ik niet maar mijn punt is dat ik niet goed weet wat ik het beste het eerst kan doen. Wie heeft dit onregelmatig stationair afslaan eerder meegemaakt en wat was de oplossing?
Of zijn er dingen die ik eerst moet onderzoeken?
Ik ben geen deskundige maar ik denk dan aan de BDP sonde die volgens foutcode 1-3-1 geen informatie over het toerental geeft aan de EZK.
Ik ga sowieso kijken naar het gasklephuis om het schoon te maken; lijkt me geen kwaad te kunnen.
Stappenmotor schoonmaken met wasbenzine, ga ik ook doen.
Of dat iets uit gaat maken weet ik niet maar mijn punt is dat ik niet goed weet wat ik het beste het eerst kan doen. Wie heeft dit onregelmatig stationair afslaan eerder meegemaakt en wat was de oplossing?
Of zijn er dingen die ik eerst moet onderzoeken?
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]