15 May 2015, 12:38
6 cilinder vind ik beetje jammer, als je dan toch veel werk doet om het allemaal passend te maken zou ik zelf voor een 5-pitter gaan. because noise!
Maar jouw auto is jouw auto, dus mijn mening moet je maar negeren
Ga je hem op kenteken zetten? want dan zou ik het gas zeker demonteren want dat is gewoon niet leuk voor een student/scholier (kan ik over meepraten). 1 op 8 op benzine is ook niet leuk voor een student, maar dat is nog te overzien.
En als je hem op kenteken zet, vergeet dan niet dat je bij het omkeuren bij de RDW papieren moet hebben van waar de motor vandaan komt. je mag een kopie van de papieren van de auto meenemen, want anders krijg je die 6 cilinders niet op kenteken.
(inhoud staat niet op kenteken, enkel het aantal cilinders)
Maar jouw auto is jouw auto, dus mijn mening moet je maar negeren

Ga je hem op kenteken zetten? want dan zou ik het gas zeker demonteren want dat is gewoon niet leuk voor een student/scholier (kan ik over meepraten). 1 op 8 op benzine is ook niet leuk voor een student, maar dat is nog te overzien.

En als je hem op kenteken zet, vergeet dan niet dat je bij het omkeuren bij de RDW papieren moet hebben van waar de motor vandaan komt. je mag een kopie van de papieren van de auto meenemen, want anders krijg je die 6 cilinders niet op kenteken.
(inhoud staat niet op kenteken, enkel het aantal cilinders)
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo