25 March 2015, 12:48
Ik begrijp je ook niet verkeerd maar ga maar is naar een gas in bouwer met de volgende vragen. Ik heb een K-jet en ik wil gas inlaten bouwen. Meneer dat raad ik u af K-jet en zeker een oude is problemen op je af roepen. Ik heb een K-jet en ik rij op gas en hij loopt niet lekker op gas en benzine. Meneer dan kan ik niets voor u betekenen wij werken liever niet aan K-jet systemen icm gas.
Geloof me ik ben met mijn 245 K-jet bij diverse gas inbouwers geweest en bij een bedrijf die echt alleen maar Volvo's voorziet van gas installatie voor zowel oud als nieuw maar hun ervaring is dat je K-jet of nieuw moet zijn wil het goed werken. En hij wilde niet aan mijn auto sleutelen want zijn eerste indruk was zolang hij zo blijft draaien mag je blij zijn en je moet ook nog naar huis.
Zelfs bij de verkoop van mijn 245 een paar jaar geleden kwam ik erachter dat het gewoon niet een injectie systeem is wat gewild is. Een leek kan ik nog wel afschepen maar een bekende Volvo garage in Heerhugowaard gaf aan dat ze geen interesse hadden door de K-jet. Altijd problemen met dit systeem. Klanten bleven terug komen met problemen. Ik heb de 245 overigens nog steeds maar een ander blok met carburatie ligt klaar en misschien lepel ik er wel een 940 LPT in, beetje kietelen en je hebt een leuke snelle en sterke 245
Maar nogmaals werkt het perfekt dan heb je ook een mooi injectie systeem en pers je uit een standaard B21 met K-jet bijna net zoveel pk uit het blok als een 940 met LPT maar ik ga voor zekerheid en de B230 FK heeft dit wel bewezen dacht ik zo.
Geloof me ik ben met mijn 245 K-jet bij diverse gas inbouwers geweest en bij een bedrijf die echt alleen maar Volvo's voorziet van gas installatie voor zowel oud als nieuw maar hun ervaring is dat je K-jet of nieuw moet zijn wil het goed werken. En hij wilde niet aan mijn auto sleutelen want zijn eerste indruk was zolang hij zo blijft draaien mag je blij zijn en je moet ook nog naar huis.
Zelfs bij de verkoop van mijn 245 een paar jaar geleden kwam ik erachter dat het gewoon niet een injectie systeem is wat gewild is. Een leek kan ik nog wel afschepen maar een bekende Volvo garage in Heerhugowaard gaf aan dat ze geen interesse hadden door de K-jet. Altijd problemen met dit systeem. Klanten bleven terug komen met problemen. Ik heb de 245 overigens nog steeds maar een ander blok met carburatie ligt klaar en misschien lepel ik er wel een 940 LPT in, beetje kietelen en je hebt een leuke snelle en sterke 245
Maar nogmaals werkt het perfekt dan heb je ook een mooi injectie systeem en pers je uit een standaard B21 met K-jet bijna net zoveel pk uit het blok als een 940 met LPT maar ik ga voor zekerheid en de B230 FK heeft dit wel bewezen dacht ik zo.