25 December 2014, 13:04
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25 December 2014, 13:08 door Marc1970.)
Het stationair is over het algemeen een vast afstelling van de gasklep, daardoor gaat je toerental niet inzakken. Daarbij hebben de meeste motoren een bijregelsysteem, die oude hebben een hulplucht-toevoer voor koude motor, de latere hebben een volledig Constant Idle System.
Auxiliary Air Valve heet de hulplucht, als de motor opwarmt wordt deze langzaam minder.
ALs je motor te arm staat wil-ie ook nog wel eens in elkaar sukkelen. Zeker in de winter zou ik de CO rustig wat hoger zetten.
Maar goed, misschien is er wel een andere K jet eigenaardigheid ontregelt, brandstofdruk is ook nogal belangrijk begrijp ik.
Auxiliary Air Valve heet de hulplucht, als de motor opwarmt wordt deze langzaam minder.
ALs je motor te arm staat wil-ie ook nog wel eens in elkaar sukkelen. Zeker in de winter zou ik de CO rustig wat hoger zetten.
Maar goed, misschien is er wel een andere K jet eigenaardigheid ontregelt, brandstofdruk is ook nogal belangrijk begrijp ik.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969