29 August 2014, 21:30
Ik heb het gecontroleerd, deze zit er goed in dus dat is het probleem niet echt. Kon je niet echt verkeerd terug erin monteren. De elektrische connectie aan de WUR was niet goed, de pin zat op de isolatie, dit even herdaan maar maakt geen verschil.
De carterontluchtingsslang zat ook dichtgenepen thv het inlaatspruitstuk, moet al een hele tijd zo geweest zijn want deze is niet direct meer terug te krijgen in originele ronde vorm.
Na x-aantal tijd de luchtweger manueel opgetild en dan blijft de motor zowaar draaien ! Komt er op neer dat de benzinedruk te hoog is volgens mij (systeemdruk) nu met een goed vacuum. Deze allemaal eens controleren bij een volgend sleutelmoment en goed proberen afstellen ;-)
Ondertussen terug blij dat deze terug eens gedraaid heeft ;-)
De carterontluchtingsslang zat ook dichtgenepen thv het inlaatspruitstuk, moet al een hele tijd zo geweest zijn want deze is niet direct meer terug te krijgen in originele ronde vorm.
Na x-aantal tijd de luchtweger manueel opgetild en dan blijft de motor zowaar draaien ! Komt er op neer dat de benzinedruk te hoog is volgens mij (systeemdruk) nu met een goed vacuum. Deze allemaal eens controleren bij een volgend sleutelmoment en goed proberen afstellen ;-)
Ondertussen terug blij dat deze terug eens gedraaid heeft ;-)
MY88 240 GL b230kH z34/34 / MY84 245 TURBO B21ET / MY87 740 GLE TD D24T / MY90 240 B200E