29 April 2006, 08:58
De tank is een cylindrische tank van 85 liter, in principe kan ik die wel overplaatsen, gewoon in de koffer van de volvo maar dan verlies ik enorm veel plaats en is mijn break-effect naar de knoppen. En 't is juist daarvoor dat ik de 245 gekocht heb. Dus 't is inderdaad geen oplossing en moet ik op zoek naar een meer passende oplossing.
Blijkbaar bestaan er nu ringtanks die verticaal kunnen geplaatst worden, dus op de plaats van het reserve wiel. Want zo'n kleine cylinder onder de koffer mag blijkbaar niet meer gedaan worden in België, je krijgt er geen goedkeuring voor op de technische keuring.
'k ben wel tevreden dat m'n SGIS-installatie zou passen in combinatie met een megasquirt. En die gasloze SAAB is dan eigenlijk toch maar voor een wekelijks ritje rond de kerk.
Blijkbaar bestaan er nu ringtanks die verticaal kunnen geplaatst worden, dus op de plaats van het reserve wiel. Want zo'n kleine cylinder onder de koffer mag blijkbaar niet meer gedaan worden in België, je krijgt er geen goedkeuring voor op de technische keuring.
'k ben wel tevreden dat m'n SGIS-installatie zou passen in combinatie met een megasquirt. En die gasloze SAAB is dan eigenlijk toch maar voor een wekelijks ritje rond de kerk.
aab 99 bj 81 (opgeroest)<br />Saab 900 bj 93 (verkocht)<br />Volvo 240 GLT bj 89 (Estate)