28 April 2006, 00:35
Nou... Voor een 4 cilinder is het een stuk minder lastig dan voor de V6. Alleen het spruitstuk eraf en er weer op sleutelen en de aanpassingen was al een dag werk.
De 4 cilinder is veel toegankelijker. En je hebt maar 4 injectoren nodig die je op 1 rail kan kopen. 1 juni is de deadline voor de V6 dat alles correct moet zijn. Wellicht dat ik dan een paar auto's van anderen onder handen ga nemen. Maar dat doe ik niet zomaar. Dan wil ik de auto ook zo afleveren dat je nooit meer terug komt (op een positieve manier). Hooguit voor een keer afstellen.
De gascomponenten uit de Saab zul je niet kunnen gebruiken. Je krijgt dan simpelweg geen goedkeur op de spullen en dus geen LPG vermelding in het kentekenbewijs.
Hou het Megasquirt-topic in de gaten. Er lopen hier genoeg technische mensen rond die dit op kunnen pakken. Volgens mij is er best vraag naar. Bovendien moeten we nog goedkoper aan de spullen zien te geraken.
De 4 cilinder is veel toegankelijker. En je hebt maar 4 injectoren nodig die je op 1 rail kan kopen. 1 juni is de deadline voor de V6 dat alles correct moet zijn. Wellicht dat ik dan een paar auto's van anderen onder handen ga nemen. Maar dat doe ik niet zomaar. Dan wil ik de auto ook zo afleveren dat je nooit meer terug komt (op een positieve manier). Hooguit voor een keer afstellen.
De gascomponenten uit de Saab zul je niet kunnen gebruiken. Je krijgt dan simpelweg geen goedkeur op de spullen en dus geen LPG vermelding in het kentekenbewijs.
Hou het Megasquirt-topic in de gaten. Er lopen hier genoeg technische mensen rond die dit op kunnen pakken. Volgens mij is er best vraag naar. Bovendien moeten we nog goedkoper aan de spullen zien te geraken.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl