27 April 2006, 18:55
Hoe kun je dan op het juiste moment de juiste gasklep laten openen. Heb je iets gebouwd op het vliegwiel of iets dergelijks?
Volgens mij sta je op een ander item ook met het verhaal hierover. Ben benieuwd hoe je dit technisch hebt opgelost.
Want met een megasquirt en alleen een stuurstroompje van de bombine kun je alleen alle gaskleppen constant laten openen op de manier waarmee de gewone benzine injectoren ook hun brandstof inspuiten.
Dat je een Lamdasonde ed nog moet instaleren, lijkt me wel logisch.
Ben benieuwd hoe je het hebt gedaan.
Volgens mij sta je op een ander item ook met het verhaal hierover. Ben benieuwd hoe je dit technisch hebt opgelost.
Want met een megasquirt en alleen een stuurstroompje van de bombine kun je alleen alle gaskleppen constant laten openen op de manier waarmee de gewone benzine injectoren ook hun brandstof inspuiten.
Dat je een Lamdasonde ed nog moet instaleren, lijkt me wel logisch.
Ben benieuwd hoe je het hebt gedaan.
trotse bezitter van volvo 265 GLE V6 2.7 bj 80, americaanse uitvoering