3 August 2014, 08:05
Daar lijkt het althans op
.
Meneer (vrolijke vriend van mij met zijn 740) wilde van benzine terugschakelen naar lpg en kreeg een behoorlijke klap om de oren op zijn B200E met K-Jet.
Op benzine loopt het blok helemaal niet en op LPG lijkt hij zich te verslikken cq alsof er geen lucht-toevoer is.
Ik ga er bijna 100% vanuit dat het de luchtweger is. Neem aan dat deze krom is geslagen.
Maar: kan ik hiervoor ook de luchtwegers gebruiken uit een B230 blok?
Zal die vriend straks even moeten helpen maar zo snel een B200E kjet systeem vinden lijkt met moeilijker dan van een B230.
Maar wellicht heeft iemand een andere opinie?
.
Meneer (vrolijke vriend van mij met zijn 740) wilde van benzine terugschakelen naar lpg en kreeg een behoorlijke klap om de oren op zijn B200E met K-Jet.
Op benzine loopt het blok helemaal niet en op LPG lijkt hij zich te verslikken cq alsof er geen lucht-toevoer is.
Ik ga er bijna 100% vanuit dat het de luchtweger is. Neem aan dat deze krom is geslagen.
Maar: kan ik hiervoor ook de luchtwegers gebruiken uit een B230 blok?
Zal die vriend straks even moeten helpen maar zo snel een B200E kjet systeem vinden lijkt met moeilijker dan van een B230.
Maar wellicht heeft iemand een andere opinie?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..