27 April 2006, 10:03
Die NECAM zou een "lekkende trap" hebben waardoor deze beter geschikt is voor K-jettronic. Mijn zwager rijdt met zo'n ding op K-jettronic en inderdaad, geen backfires ook al start ie altijd op gas en heeft het ding een poos te arm gelopen.
Je zou een gewone gasinstallatie kunnen laten inbouwen en later de verdamper kunnen veranderen naar een Necam.
Als je inderdaad voor goedkoop wil gaan dan is de ombouw naar carburateur een idee. Een ander idee is het VSi systeem dat ik aan het bouwen ben op een V6. Maar dat is niet goedkoop en nog niet uit de experimentele fase (nog 2 weken, schat ik)
Een B230 terug naar carburateur... Wel zonde. En of het de goedkoopste oplossing is, enkel als je handig bent en de onderdelen in goede staat voor weinig op de kop kan tikken.
Lees mijn Homebrew Megasquirt-topic eens door ?
Je zou een gewone gasinstallatie kunnen laten inbouwen en later de verdamper kunnen veranderen naar een Necam.
Als je inderdaad voor goedkoop wil gaan dan is de ombouw naar carburateur een idee. Een ander idee is het VSi systeem dat ik aan het bouwen ben op een V6. Maar dat is niet goedkoop en nog niet uit de experimentele fase (nog 2 weken, schat ik)
Een B230 terug naar carburateur... Wel zonde. En of het de goedkoopste oplossing is, enkel als je handig bent en de onderdelen in goede staat voor weinig op de kop kan tikken.
Lees mijn Homebrew Megasquirt-topic eens door ?
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl