18 April 2014, 14:59
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18 April 2014, 15:11 door Laurens Zondag.)
zo vandaag heeft de GT aka "Blackie" zn stuur af gegeven ding zat muur vast. heb zelf een soort van poelie trekker gemaakt. eerst alles proberen op te meten maar ging niet echt geweldig. daarna de trekker gemaakt en gebruikt. ik hoorde op d'n een harde knal ik dacht zal toch niet waarzijn dat de bouten die ik in het stuur gedraait had dat die los geslagen waren.ik snel alles er af gehaald. gelukkig bleek het dat het stuur met een klap los was gekomen. zal vanavond de moeite eens nemen om het exact na te meten en van de tekening van de poelie trekker een PDF'je te maken zullen vast wel meer mensen zijn die zoiets nog eens nodig gaat hebben.
Verder viel het me trouwens ook op dat er tussen de voorophanging en het chassis 2 balken er op zaten die niet op de mijne zitten. die heb ik er ook maar vanaf gehaald. van we de week maar eens goed schoonmaken kijken of ik ze ergens kan laten poedercoaten.
Verder viel het me trouwens ook op dat er tussen de voorophanging en het chassis 2 balken er op zaten die niet op de mijne zitten. die heb ik er ook maar vanaf gehaald. van we de week maar eens goed schoonmaken kijken of ik ze ergens kan laten poedercoaten.
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]