Vanavond zat ik met een gefrustreerd gevoel (wat is er toch aan de hand) en ben weer naar de werkplaats gegaan.
Weer alles nagelopen, beetje luchtdruk op wat vaccuum leidingen gezet om lekkage's op te zoeken, helemaal niks mis mee.
Bedrading en massapunten nagegaan, ook alles goed
Maar nog steeds zodra ik de auto startte viel ie uit en liep bokkig.
Op een gegeven moment de gasklep maar even met een tierib op een kleine opening vastgezet (je moet toch wat als je alleen sleutelt en de motor meteen uitvalt als je eruit springt) haahah.
Toen met een lange imbus maar eens op de gok aan de Co schroef gaan draaiien, Hallelujaaaaaaa
Ineens kwam er leven in de motor, tie rib los en toen kon ik ook stationair goed afstellen met de knop op het gasklephuis
Ik wilde met die Co wachten op de apk want heb zelf geen Co meter, maar zo op t gevoel geeft wel een kick dat er zoiets simpels aan de hand was en de rest dus allemaal goed was verlopen.
Omdat de spinnekop en luchtweger uit een rijdende auto kwamen had ik ook niet verwacht dat hier een probleem in zou zitten...maar goed.
Er stond een geweldige auto te ronken en hij hield keurig de toeren vast, geen gerook of gebonk meer !
[ATTACH=CONFIG]2676[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2677[/ATTACH]
Zo simpel kan het dus zijn na al dat werk...imbusje 4 hahaah
Nu kan ik 'm ook even van de brug afhalen, dus morgen even wat foto's van de auto in de buitenlucht.
Daarna weer snel erop, remmen (schijven vernieuwen) klauwen stralen en reviseren, bakolie, cardanolie, controle remslangen, rubbers enz
Weer alles nagelopen, beetje luchtdruk op wat vaccuum leidingen gezet om lekkage's op te zoeken, helemaal niks mis mee.
Bedrading en massapunten nagegaan, ook alles goed
Maar nog steeds zodra ik de auto startte viel ie uit en liep bokkig.
Op een gegeven moment de gasklep maar even met een tierib op een kleine opening vastgezet (je moet toch wat als je alleen sleutelt en de motor meteen uitvalt als je eruit springt) haahah.
Toen met een lange imbus maar eens op de gok aan de Co schroef gaan draaiien, Hallelujaaaaaaa
Ineens kwam er leven in de motor, tie rib los en toen kon ik ook stationair goed afstellen met de knop op het gasklephuis
Ik wilde met die Co wachten op de apk want heb zelf geen Co meter, maar zo op t gevoel geeft wel een kick dat er zoiets simpels aan de hand was en de rest dus allemaal goed was verlopen.
Omdat de spinnekop en luchtweger uit een rijdende auto kwamen had ik ook niet verwacht dat hier een probleem in zou zitten...maar goed.
Er stond een geweldige auto te ronken en hij hield keurig de toeren vast, geen gerook of gebonk meer !
[ATTACH=CONFIG]2676[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2677[/ATTACH]
Zo simpel kan het dus zijn na al dat werk...imbusje 4 hahaah
Nu kan ik 'm ook even van de brug afhalen, dus morgen even wat foto's van de auto in de buitenlucht.
Daarna weer snel erop, remmen (schijven vernieuwen) klauwen stralen en reviseren, bakolie, cardanolie, controle remslangen, rubbers enz