28 March 2014, 13:58
wellicht is dit wat:
Wanneer je koud start dan krijgt ie benzine via de aparte koudstartinjector, geen probleem dus, wanneer de motor warm is geeft die niets en moet de luchtweger in je injectiesysteem een beetje zakken (of stijgen < ligt aan het type> ) en dat doet ie vast niet,
vraag dus of je (START) motor genoeg vacuum kan trekken om dat te laten gebeuren, check dus luchtlekken bij het inlaattraject na de luchtweger, de startmotor(genoeg toeren), en speel wat met de basisafstelling van de luchtweger met de lange inbus, de auxiliairy luchttoevoer, en wellicht nog wel wat... wanneer de schotel beweegt krijgtie benzine en slaat hij aan....
Wanneer je koud start dan krijgt ie benzine via de aparte koudstartinjector, geen probleem dus, wanneer de motor warm is geeft die niets en moet de luchtweger in je injectiesysteem een beetje zakken (of stijgen < ligt aan het type> ) en dat doet ie vast niet,
vraag dus of je (START) motor genoeg vacuum kan trekken om dat te laten gebeuren, check dus luchtlekken bij het inlaattraject na de luchtweger, de startmotor(genoeg toeren), en speel wat met de basisafstelling van de luchtweger met de lange inbus, de auxiliairy luchttoevoer, en wellicht nog wel wat... wanneer de schotel beweegt krijgtie benzine en slaat hij aan....
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988