8 March 2014, 00:38
Hallo, ik heb de , door Paul (Ticcie) gerestaureerde , 240 turbo gekocht!( half nov 2013)
Ik heb hem overgenomen van een andere Paul (deze Paul kocht de Turbo van Ticcie) die er niet zo veel plezier aan beleefden.
Ik was al in het bezit van een 245 uit Californie, ook heel apart, deze heb ik inmiddels verkocht (half februari 2014).
Inmiddels is de door de vorige eigenaar gemonteerde LPG installatie er weer uitgehaald zodat de auto in de overgangsregeling van 120 euro per jar valt.
doodzonde van het geld, maar eerlijk gezegd liep hij niet mooi op LPG. Nu de LPG eruit is trekt hij inderdaad als een beer maar slipt de koppeling.
De motor is nat van een olie lekkage tussen de kop en het onderblok, aan de schutbord kant, dit schijnt geen groot drama te zijn.
Of de krukaskeringen ook lekken en of de koppeling nat wordt of zo weet ik niet, in april moet ie gekeurd worden en dan kijken we er wel naar.
Groeten,
Stippie.
Ik heb hem overgenomen van een andere Paul (deze Paul kocht de Turbo van Ticcie) die er niet zo veel plezier aan beleefden.
Ik was al in het bezit van een 245 uit Californie, ook heel apart, deze heb ik inmiddels verkocht (half februari 2014).
Inmiddels is de door de vorige eigenaar gemonteerde LPG installatie er weer uitgehaald zodat de auto in de overgangsregeling van 120 euro per jar valt.
doodzonde van het geld, maar eerlijk gezegd liep hij niet mooi op LPG. Nu de LPG eruit is trekt hij inderdaad als een beer maar slipt de koppeling.
De motor is nat van een olie lekkage tussen de kop en het onderblok, aan de schutbord kant, dit schijnt geen groot drama te zijn.
Of de krukaskeringen ook lekken en of de koppeling nat wordt of zo weet ik niet, in april moet ie gekeurd worden en dan kijken we er wel naar.
Groeten,
Stippie.