8 March 2014, 00:36
Ik zou sowieso de turbo / spruitstuk etc eraf halen en laten reinigen of vervangen. Het is zonde als je zometeen denkt te gaan kunnen rijden en telkens weer kleine probleempjes tegen komt..
Ik heb dat zelf gehad met mijn Opel C Kadett. Daar zat een 2.4 in met 2.0 kop, 2.4 kleppen en een hete nokkenas op dubbele DHLA's Carburateurs.. Na 3,5 jaar was ik nog steeds bij af en er zoveel geld in gestoken dat ik hem niet professioneel kon laten afstellen etc.. dus toen maar voor een standaard 2.0 gegaan omdat ik daar op de korte termijn gewoon meer plezier mee ga hebben. Later komt die 2.4 wel weer (of natuurlijk een Volvo blok erin, want ik heb enkel het aantal cilinders op kenteken staan
)
Ik heb dat zelf gehad met mijn Opel C Kadett. Daar zat een 2.4 in met 2.0 kop, 2.4 kleppen en een hete nokkenas op dubbele DHLA's Carburateurs.. Na 3,5 jaar was ik nog steeds bij af en er zoveel geld in gestoken dat ik hem niet professioneel kon laten afstellen etc.. dus toen maar voor een standaard 2.0 gegaan omdat ik daar op de korte termijn gewoon meer plezier mee ga hebben. Later komt die 2.4 wel weer (of natuurlijk een Volvo blok erin, want ik heb enkel het aantal cilinders op kenteken staan

Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo